Ajöss grönytor! (?)
Ajöss grönytor! (?) Förtätningsivern i kommunen leder till utarmning av befintliga grönytor. Det är naturligtvis enklast för exploatörerna att söka efter ytor där man slipper omfattande markarbete och har nära tillgång till befintliga vatten- och avloppssystem. Områden som är aktuella just nu för planering av bebyggelse är Breviksplanen, området kring gamla vattentornet, Stenhamra och den […]